Och jag ramlar glada Gatan fram, sen ramlar jag tillbaks igen.

2011-06-06 19:48:34
kategori: Allmänt   [2] kommentera
dagens // tröja carlings // linne monki // shorts bikbok // skor converse.
Har bara tagit det lugnt sen jag kom hem från cykeltävlingen för jag var helt slut,nu ska jag gå ner och ta mig ett bad och bara fortsätta ta det lugnt ikväll. Imorgon är det skola och då ska vi städa och sen fika hos våran lärare.puss

sv: hej hej ;) <3

nej sorry de har ja inte :/ har bara haft blogg i typ en och en halv veca nu så ja e nt så bra på sånt här XD <3

men ja tycker den e jätte fin :) <3 vad gör du?? <3

2011-06-06 21:52:57

grym outfit idag! älskar dina shorts!

2011-06-06 22:03:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin