baby I was born this way.

2011-03-27 09:56:06
kategori: Allmänt   [0] kommentera

Förlåt för att jag inte bloggade nått igår men jag kom hem från sveg vid typ sex och sen orkade jag inte sitta vid datan för jag var helt slut.Tävlingen igår gick i alla fall bra,jag vann med ungefär en minut och det känns som att jag fortfarande är i bra form.Banan var sjukt jobbig men endå rätt kul,efter tävlingen så var det prisutdelning ute och det var ganska kallt så jag och wilma stog och kramde om varanda så att vi skulle bli varma.Idag skulle jag egentligen ha tävlat i lillhärdal men det blev inte så för jag måste plugga hela dagen för jag har svenska prov imorgon.puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin