I like your messy hair. I like the clothes you wear.

2011-03-22 21:01:39
kategori: Allmänt   [2] kommentera



Några bilder från i torsdags förra veckan,skolan idag var helt okej vi hade först idrott sen bild och efter det åt vi lunch.Efter vi hade ätit så hade vi tyska och sen engelska,när vi hade slutat så åkte jag hem till pappa och packade mina saker och pluggade lite matte och sen åkte jag på träning.Vädret var ju inte det bästa men vi hade kul endå,nu är jag i alla fall hos mamma och nu ska jag fortsätta plugga.Hörs imorgon,puss.


Anonym

från vilken låt kommer texten där uppe?

hah, känner igen texten....

2011-03-23 19:35:58
Anonym

alltså på rubriken .

2011-03-23 19:36:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin