BÖLE KVÄLL :D<3

2009-04-25 15:22:47
kategori: Allmänt   [1] kommentera




gårdagen var så sjukt kul,tror fasen det var den roligaste dagen på länge och då är jag seriös ! i alla fall så åkte vi till böle.Men så klart fick vi ju inte komma in på theresia och therese för dom hade kommit på några jävla regler nästan så man skrattar eller  man skrattar.Så vi fick vara ute och spela fotboll det var så jävla kul och så jävla saknad.Att inte kunna spela lika kul fotboll som på böle och skrika så man blev hes allt saknar jag så jag säger det här till alla på böle.TA VARA PÅ TIDEN PÅ BÖLE och ha lika kul som vanligt ! Och vi fick inte änns gå in och köpa godis :S så vi fick beställa :P men sen cyklade vi runt och hade sjukt kul + att typ alla barn stog och kollade på oss hela tiden och frågade varför vi inte fick komma in.Men det var typ föräldrarna som bestämmde det :S aja allt var sjukt kul men lite knasigt.Men idag skulle jag sova hos angelica men jag fick inte för min mamma :/ aja skit sammma det får väl bli en annan gång puss  / mariajonasson


tack för en otroligt trevling kväll ida,måns,olivia,dennis,angelica,martin,mira :D<3

olvia <33333

så jävla roligt ju, men jag är sur igen, det blir ingen fitt majbrasa. vi får hitta på något annat istället! (:<33 älska böle barnen!

2009-04-26 11:06:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin