frida :D<3

2009-04-17 17:45:38
kategori: Allmänt   [0] kommentera





idag sov frida hoss mig för vi skulle upp tidigt och åka skidor på skaren.Sen väckte pappa oss kl 07:00 men vi var så trött och det blåste skit mycket så jag bestämde att jag skulle skippa det.Så vi klev upp kl 09:00 istället och åt frukos,sen åkte vi ner till skidtävlingen som var klockan tolv.Vi hade sjukt kul jag,frida,jessica & lina hahaha vi åkte ner i snön hela tiden.Jag letade efter jenny solin men jag såg dig inte,men vi ses ju imorgon på tävlingen.På tal om tävlingen så är jag sjukt nervös jag hatar den där låten som dom spelar men jag är sjukt laddad.ikvll kommmer jag ha tråkigt för jag tror inte att frida kommer hit :/ men nu ska jag kolla på the hills puss / maria jonasson :D<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin