kul dag idag x)<3

2009-04-23 22:02:12
kategori: Allmänt   [1] kommentera




dagen var fett kul,först hade vi so men björn var typ sjuk så då kollade vi på film typ 80 min sen typ slutade den lektionen en timme tidigare än vanligt.Så då stack typ alla ut och spelade fotboll det var fett kul ! Sen efter lunchen spelade vi också fotboll.Sen på matten spelade vi också fotboll och fick glass :D Sen efter skolan så följde ida med mig hem och hade skojj som vi alltid har.Sen kl 18:15 tog vi bussen in till stan och spelade fotboll med olivios,anderas,tim,micke,kasper och anton.Det var nån anderas och micke kännde men vi var typ där till kl 20:45 sjukt kul dag och väldigt mycket fotboll och det är ju bra.Jag tänker börja spela fotboll på måndag det kommer bli fett kul jag längtar ! Men just nu håller jag på att spring lite så det inte blir så ovant.Jag ska upp 06:30 och spring sen börjar vi kl 08:50 för therese ville ha sovmorgon :P och det är ju bra,men nu måste jag sova så att jag orkar upp och springa imorgon hahaha puss  /mariajonasson :D<3

kan du köpa kläderna idag!? sms mig

2009-04-24 16:38:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin