plugg !

2009-04-22 17:00:14
kategori: Allmänt   [0] kommentera



nu sitter jag hemma och tråååkar har typ inget att göra.Fast jag borde igentligen sitta och läsa ut min boook eller plugga matte till ma-provet nästa vecka.Jag tror att jag ska göra det snart.Idag var dagen ganska seg,vi började med svenska i typ 3 tim.Sen var det mat sen tyska! Efter tyskan hade vi onsdags idrott och sen slutade vi.Efter skolan gick jag på stan med olivios och när vi var på sibylla träffade vi fanny M och malin så då åt vi glass.Sen skulle olivia b hem så då gick jag på stan med ida och olivia n.Sen stack jag också hem kl 16:15 och nu sitter jag här fast nu tänker jag gå och plugga lite puss / maria jonasson :D<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin