gårdagen :D

2009-08-23 13:21:33
kategori: Allmänt   [0] kommentera
juste jag måste ju berätta om gårdagen !


igår så var ida och ollibolli här :D
dom kom vid fem tiden och var här
till tio över nio.Först när dom kom så gick
vi ut och spelade fotboll och flummade oss lite.
Sen hade vi vattenkrig jag hade vattenslangen haha
dom andra sprang runt och jag sprutade på dom :P haha
Men sen fick ollan slangen och då var det inte lite kul för mig
haha för hon sprutade inte så lite vatten på mig heller :) Sen skulle
vi gå in och då kom vi på att våra kläder var dyng sura med allt vatten,
så ida och olivia fick låna kläder av mig.Sen gick vi in och lagade mat nått gott
blev det med nån curry sås och kyckling :) Sen så hade vi mysit medans vi åt det.
Efter det kollade vi lite på tv och myste mera i värmen,men sen kom ida och olivia på att
dom inte hade nån skjuss hem så då fick dom låna min cykel,och då hade det redan börjat blivit mörkt
så dom cyklade hem vid tjugo över nio ungefär.Sen när dom hade åkt hem så kom mamma och pappa hem
då kollade vi på nån film på kanal tre typ den gröna milen sjukt bra var den filmen och som tur var har vi den på dvd med :D för min mamma hade typ köpt den innan och hade redan kollat på den så hon avslöjade lite ibland haha.

pussis / maria :D


 

sööta ida :)



söööta olivia och maten :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin