hemfärd

2009-08-08 11:16:20
kategori: Allmänt   [0] kommentera


idag åker jag hem det ska både bli skönt och inte.Jag vill stanna kvar här ett tag till i alla fall,det är så sjukt fint väder och så skönt att träna här ! Hem typ en dag sen sticker jag till åsarna,det ska bli lite stännande eftersom det är mitt första år där :) men ja cajsa matilda och olivia ska ju dit så det är lugnt :D tror jag kommer få många bra minnen med dom där.Men jag tror inte jenny ska dit :/ men man kan ju alltid hoppas.Ingen är typ hemma i östersund för olivia är i göteborg ida och olivia i london angelica hos hennes mamma frida vet jag inte.Men domnärmaste är inte hemma och sen åker jag bort så vi kommer nästan inte ses innan skolan och angelica kommer det bli mycket längre när skolan börjar,sjukt synd att hon flyttade ifrån mig men hennes pappa bor ju kvar där så det är bra ! Nu har jag nästan nyss ätit frukos och ligger nu ute och sooolar klockan är 11:10 och det är redan sjukt varmt ute fast det blåser lite men det är inte så farligt.Bara för att jag sa så där så började det blåsa mer :/ Jag tror att vi kommer åka hem i eftermiddag men jag vet inte,bara vi inte åker hem nu eller snart för det är inte kul att sitta i bilden när det är så här varmt ute.Nu ska jag fortsätta att jobba lite på min bränna hahah det lär ju inte bli så mycket bättre men aja



h e j  s v e j s  l i n g o n  f e j s !

xoxo maria :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin