hej marias läsare!:D<3

2009-07-22 20:27:45
kategori: Allmänt   [0] kommentera

ollibolli här!:)

har varit med maria och ida i dag först cykla jag in till stan och mötte dom där sen åkte vi till mej. på bron  vare roligt hahah aja vi baka kladdkaka muffinsar mumma på det, så gott att nästan halva smeten slank ner i mågen, så i dag kanske magen blivit nån centimeter större haha men det ska allt snart bort elr ja om nån timme jag och syrran ska ut och springa så får vi vell hoppas att den åker bort då. aja tkr ni att det är roligt att höra om vad som har hänt med min mage i dag haha tror inte det så nu blir det annat ämne. ehh efter vi hade bakat gick vi runt och säljde fick typ i hop 300 (y) haha även att en gubbe tog tre påsar när han betalat för två haha. sen åkte maria hem då åkte jag och ida på sparkcyklar till coop  även att typ alla stirra på oss är det konstigt att man åker och pantar burkar eller? aja nu har ida åkt hem för en stund och ja nu sitter jag här och gästbloggar:) ska vell snart äta blir bbq elr ja om en timme kanske.
aja jag förstår om ni har slutat läst elr inte orkar läsa längre för jag är typ världs historiens sämsta skrivare aja fattar om ni hellre vill läsa när maria skriver bara för hon typ är bäst på att skriva så det låter bra. aja nu ska inte jag uttråka er längre.

älskar er tjejor <3<3<3

h e j  s v e j s l i n g o n f e j s

haha även att jag typ sa så förut aja ni behöer inte mobba mig för de

xoxo olle <3<3<3


älskar er tjejor forever <3<3<3   





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin