dagarna/kvällarna med dom bästa ! :D<3

2009-06-16 22:12:36
kategori: Allmänt   [0] kommentera




nu sitter jag här hemma hos systrarna nyberg och jag har varit här sen klockan sex.Igår var spelade mitt fotbollslag mot KD men jag fick inte vara med för att jag inte tränade en dag :/ aja strunt samma vi vann med 4-0 sjukt bra spelat tjejer.Sen åkte vi till mig och sov över där,vi var upp sjukt länge vi satt och lanar som ollibolli säger bilder kommer sen.Vi satt i alla fall och kollade på film på datan jätte länge.Sen vaknade vi upp av att idas mobil ringde det var hennes mamma :P Sen åt vi frukost och sen lunch sen åkte vi på tränignen,det var jätte kul idag sen tog vi bussen till ida och nu ska jag/vi kolla på wallander - skulden snart.Men det lär ju bara bli jag för dom andra tycker det är läskigt aja skriver mer och lägger in bilder imorgon puss så länge,kul att ni läser min blogg :D<3


nu bilr det film med ida och olivios ! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin