dagen <3

2009-06-23 20:45:39
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hahaha dagen var sjukt kul,först hade vi ''träning'' asså inte seriös men vi typ spelade bara och flumma lite,sjukt kul i alla fall.Sen cyklade jag,ida och olivia och köpte vattenmelon och jordgubbar på ica sen cyklade vi typ 500 m till en park som var typ brevid ica och där satt vi och åt upp allt gott.Där satt vi typ ganska länge sen cyklade vi hem till ida och bytte kläder.Efter det cyklade vi på macken som är vid ida och köpte en varsin glass och sen åkte vi ner till badhusparken och åt upp den.Efter det cyklade vi en liten bit till typ nära badhusparken på nån gräs sak och där satt vi och solade.Efter det gick/cyklade/åkte buss hem till mig.Ida och olivia björk cyklade till brygganoch jag tog bussen hem och åt sen cyklade jag till bryggan och där tog vi massa kort som ni ska få se i nästa inlägg och pratade om massa saker och ida var lite lalalala raaawr hahaha bara oliviabjörk och idanyberg som fattar hur ida var idag hahahah så sjukt kul älskar er tjejer ni betyder mest. :D<33 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin