dagen :D

2009-06-09 20:40:51
kategori: Allmänt   [0] kommentera
idagen på skolan spenderades nere på hofvallen hela skolan var där och tävlade.Det gick rätt så bra för oss alla som var där var med och gjode sitt bästa det tycker jag är riktigt bra.Först hoppade i höjdhopp jag och Mira klarade 115 och hade ett försök kvar på 120 men båda rev men om vi hade haft fler försök tror jag nog att vi hade klart det.Sen stöte vi kul det gick inte så bra haha jag är inte bra på det.Sen var det luch,efter  lunchen skulle vi springa 400 m sjukt jobbigt kom sisst i min grupp hahah jag är sämst på allt.Sen skulle vi hoppa längdhopp det var ganska kul men jag var inte bra på det med :P
sen var vi på sissta grejjen och det var 60 m.Då sprang jag på 10, någonting jag är inte bra på att springa kort & snappt kanske längt och ganska sakta :D Sen gick jag på stan med oliviso och ida.Malin träffade vi också :D Sen gick vi till Tullparken och satt där och gungade thithi kuligt kuligt.Imorgon på skolan ska vi ha brännbollsdag sen kolla på film sen slutar vi och sen ska vi sova över på skolan :D skojj skojj det kommer bli sjukt kul.

idag är det bara 3 dagar kvar :D<33


puss så länge !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin