min bästa födelsedag på länge ! :]

2009-06-13 11:10:21
kategori: Allmänt   [2] kommentera
älskar min födelsedag och alla som var där,tack för allt ni är bäst !

jag fick: en wallander film (nyaste),ett halsband,örhängen,short med hög midja frön JC,boddy från HM,pengar,cykel,minneskort till mobilen,armband & en klubba.ska lägga ut en bild på allt när jag kommer hem men juste nu ska jag åka till min mormor & morfar för mormor fyller år ! :D  grattis till henne 70 år ! :]


bilder från min födelsedag :










älskar bilderna vi tog och fler kommer det sen men nu ska jag gå och göra mig klar innan vi ska åka puss :D<3

+ att jag ska se min nya wallander - hämden i bilden påväg dit ! :]

olle

2009-06-13 12:48:16
olli

du glömde armbanden ! hehe

2009-06-13 12:48:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin