FANNY ASPLUND! :D<3

2009-05-28 21:37:02
kategori: Allmänt   [0] kommentera






idag var skolan fett roligt,först kollade vi på nån film på so sen åt vi lunch efter det hade vi matte då suddade vi i matte-bökerna och sen spelade vi fotboll sen slutade vi.Då gick jag på stan med Fanny A,ida,olivia,olivia och jag hittade AVSLUTNINGSKLÄDER typ en vit klänning :D sen åkte FANNY ASPLUND med hem till mig och vi hade så sjukt kul ni skulle bara veta, GUUUD VI GARVADE HELA TIDEN haha så kul har jag nog inte haft och jag har nog inte skrattat så mycket på länge haha det där måste vi göra om ! älskar  dig sjukt mykcet du betyder ! :D<33333333





VI GARVADE TYP VARANAN MINUT x)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin