FÖRSTA DOPPET I ÅR ! :D<3

2009-05-25 12:28:19
kategori: Allmänt   [4] kommentera





FÖRSTA DOPPET I ÅR !


denna kväll var helt underbar föst cyklade jag till slandromsbryggan och väntade på ida,fanny asplund,olivia nyberg & rebecka.Jag måste säga att vädret var på topp och första doppet tillbringades med dom bästa eller nästan allt som saknades var en liten ollibolli men det kommer fler tåg.Sen när ida & fanny kom så cyklade jag och mötte rebecka vid marieby skyllten.Där kom hon cyklandes med ett léende på läpparna.Sen cyklade vi tillbaka till bryggan,väntade en liten stund sen kom olivia nyberg måste säga att hon är underbar eller jaa alla som var där är underbar ! Sen hoppade vi i badet några gånger det var inte lika kallt som jag trodde :D Sen när vi hade badat och så då var beo tvungen att cyklad hem så då gick/cyklade vi hem till mig och spelade fotboll ganska länge det var så himmla kul och nästa helg på sönda klockan 18:00 ska vi ses där igen och ollibolli också hoppas jag hahah.Juste nu glömmde jag att säga att jag sprang en tävling i hammarstand 8 km för jag missade starten på 4 km hahah men det var kul endå fast sjukt jobbigt,Sen när jag kom hem så skyndade jag mig att byta om sen så blev det fotbolls träning.haha mina ben var helt knäckat av min tväling innan haha.Men nu är jag hemma och är sjukt :/ det var säkert för att jag badade :P aja skit samma det var sjukt kul igår och det ska vi göra om snart igen puss på er alla älskar er sjukt !! :D<33 och ollibolli såklart !

bilder kommer sen

/ mariajonasson :]

olivia (:

´åååh, älska kvällen ! (: <333

fick äntligen träffa rebecka som va otroligt saknad av mig! (: <33

2009-05-25 12:35:43
ida

HELLLLLLLLLL YEAH! <333333333333333



älskar er alla <3

2009-05-25 13:33:47
mariajonasson

och vi älskar dig ! :D<3

2009-06-05 13:58:42
mariajonasson

jaa det va bra att hon kom ! :D<3333

2009-06-05 13:59:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin