väntar !

2009-05-22 15:03:43
kategori: Allmänt   [0] kommentera
nu sitter jag här och väntar på systrarna nyberg som tar sin tid att cykla hit hahah men vi ska ha lika kul som igår.
Måste i alla fall passa på att säga att dagen igår var BÄST,synd för er som inte fick eller inte kunde hänga på för vi hade det BÄST ! idag vet jag inte vad vi ska göra men jag tror vi ska spela fotboll och hoppa studsmatta hos petter om vi får x)
om ni också vill göra lika fina bilder som jag så gå in på www.picnik.com men vissa saker kostar pengar så akta er för det ! :D Men ikväll tror jag att jag ska dra till angelica hon är hos hennes pappa så nu är jag GLAD ! :D<333

nu ser jag att dom kommer upp för backen så jag skriver mer sen ikväll
puss så länge ! :D<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin