hej.

2009-11-09 20:12:44
kategori: Allmänt   [0] kommentera


förlåt att jag inte har uppdaterat idag men jag har haft fullt upp.
idag slutade vi i alla fall elva och då åkte jag till ollan med olivia
och vi lagade tacos det blev as gott.Sen kollade vi på film och
hade skojj men vi gjorde också no läxan som vi fick idag
sen vid fyra åkte vi in till stan och gick där en stund sen tog
jag bussen hem och har nyss gjort eng läxa och är nästan klar :)
sen imorgon  slutar vi också elva men då har jag utveklings -
samtal klockan tolv :/ aja men sen ska jag hem och packa för
på torsdag åker jag på läger i bruksvallarna :D aja nu ska jag
packa lite kläder tills imorgon pussis / maria (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin