big love (LL)

2009-10-09 18:13:06
kategori: Allmänt   [0] kommentera



hejhej nu är jag hemma igen (:
först hade vi idrott sen masage på
skolan och sen gick vi och åt efter 
luchen hade vi språk (tyska) grymt
kul som vanligt ! Sen gick jag och olivia
björk på stan och efter en stund kom ida
ner.Sen var olivia tvungen att gå till nån
basket ska så då gick jag och ida på fiket
som ligger på kärnan och satt och pratade
om allt och inget måste bara säga att jag
älskar ida nyberg som bara den hon är
värkligen BÄST hon finns alltid där för en
och stöttar en i allt man gör synd för er
som inte har lika bra vänner som mig säger
jag bara ! ida nyberg olivia björk olivia nyberg
angelica edin frida andersson fannt asplund ni
är gryma och då menar jag värkligen GRYMA !
BIG LOVE till er (LL)
HAHAHAHAHAHAAH juste det var så jävla kul när jag och
ida satt och väntade på min buss.Då kom det en kille och ba
hej jag tänkte ha en lite konser för er men jag kan inte spela
det här instrumentet men jag har fått ett uppdrag hahahh och
han sög värkligen AHAHAHAH både jag och ida satt och as garva
åt han för det var så jävla kul HAHAHAAH puss på dagen / maria (LL)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin