sängen väntar !

2009-10-27 21:46:28
kategori: Allmänt   [0] kommentera







nu sitter jag i sängen och funderar på
om jag ska lägga mig ner och sova eller
om jag ska sitta här ett tag :P hmm...
ingen aning faktiskt.I alla fall så var det
sjuk kul att se alla deras miner när robert
sa massa saker och när dom skulle smaka
på nått öga från nått djur men det var bara
kissie som smakade på nått av det där konstiga
det kanske inte var ett öga men nått annat konstigt
kött.Hahahah älskade i alla fall att se deras miner.
Bilder kommer sen imorgon när man kan se pogramet
så kan ni få se lite miner HAHA godnatt eller kansek jag
vet inte i alla fall så hörs vi mer imorgon (: och det ska
bli skönt att åka hem faktiskt tro det eller ej ! Jag och
tabasco kanske ska åka buss hahah sjukt kul om han ska
åka buss med mig i tre timmar och 20 min :P pussis / maria




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin