skolan.

2009-10-05 18:27:37
kategori: Allmänt   [0] kommentera



tänkte berätta lite om min dag idag (:
först så klev jag upp halv sju som
vanligt men jag var grymt trött men jag
vet inte varför för jag tyckte jag gick och la
mig i en bra tid igår aja i alla fall sen tog jag
bussen in till skolan kvart över åtta och kom
till stan halv åtta sen kom olivia x2 som dom
säger på skolan hahaha aja då kom dom sen
gick vi till skolan.Första lektionen var matte
sen hade vi rast och sen no :( inte så kul eftersom
jag var ju sjuk trött men det gick bra.Sen hade vi
lunch och sen engelska med therese och dom brukar
inte var så roliga men dom har blivit mycket bättre än
förut tycker jag.Sen slutade vi klockan två så då tog jag
bussen hem och la mig i badet som vanligt för jag ÄLSKAR
att bada det är det BÄSTA jag vet ! så nu vet ni det också.
Sen började jag laga mat STOLT och det blir klyftpotatis och
kött grymt gott ! Sen har jag pluggat från kanske fem tills
nu så nu är jag ännu STOLTARE så vi får ju hoppas att det
går bra på provet :D känns mycket bättre nu dagen innan än
vad det brukar göra men nu ska jag fortsätta laga klart maten
så kanske vi hörs mer ikväll eller nått
 pussis / en gald och stolt
maria (LL)


dagens låt :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin