bilder från igår (: <3

2009-09-20 18:04:31
kategori: Allmänt   [0] kommentera
nu kommer lite bilder från våran grymt roliga kväll på tacobaren/lövsta !


juste innan bilderna kommer vill jag bara säga att min karmera på mobilen är sämst och då menar jag värkligen SÄMST också ! Nu kommer bilderna




min muffins och klubba (:



BV på tacobaren (:



i taxin på väg till lövsta ! (:




Älsklings linnea i taxin ! (:




Min bv olivia björk i taxin ! (:




bv fanny asplund i fotbolls målet (:




Underbara Linnea och julia <3




Mina Underbaraste vänner  linnea,olivia,olivia och julia <3




Fanny,olilivia,linnea,olivia,julia,linnea (:



Alla ROLIGA människor i laget typ (: <3




Linnea F och Ida R (: <3


puss på den ortoligt rolia dagen det är ett minne för livet ! (: <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin