Hemma idag igen :/

2009-09-08 10:28:07
kategori: Allmänt   [0] kommentera


idag är jag hemma igen inte så roligt men jag mår bättre nu.Jag har typ
ingen hosta i alla fall men typ ont i halsen och lite hes men jag tror att jag
ska på skolan imorgon i alla fall.Idag ska jag nog städa mitt rum sen bara ta
det och ikväll är det idol och andra avenyn (Y) Nu kommer lite låtar som jag gillar (LL)



Lady Gaga - Money Honey

kings Of Leon - Use Sombody

Lady Gaga - Paparazzi

Janet - Heartache on the dancefloor

Black Eyed Peas - Boom Boom Pow

Bill Ray cyrus,Miley cyrus - Butterfly Fly Away

Big Ali - Hit the Floor

Backstreet boys - Straight Through My Heart

The Pussycat dolls - I Hate This Part





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin