svar på tal ! (:

2009-09-23 19:55:48
kategori: Allmänt   [0] kommentera
nu svarar jag på dom tio frågorna som jag fick men jag vet att det är minst 30 st som inte har kommentera :/
aja nu kommer frågorna och svaren (:



Rudan ofc (y) :

om du fick välja en person på hela skolan som du inte känner väl och skulle berätta allt du vet och allt om dig själv, vem skulle det vara? ;P


svar :  jadu jag har faktiskt ingen aning men lina i sydney känner jag lite och hon skulle jag lätt kunna berätta för,om jag måste välja någon annars vet jag inte vem jag ska ta (:


mackan :) :

fotboll eller längdskidor ?? :D


svar : jadu mackan just nu när inte skidåkningen har börjat asså på snön så har jag ingen aning men i sommras så gillade jag fotboll mer men det är en grymt svår fråga (:

Linus :

visst träffa du världens bästa i bruks?:D:D

svar : såklart jag gjorde linus (:


Fiii (: :

tywcker alla i din klass ja e fjortis? :P:S

svar :  ingen aning vi brukar inte prata om sånt (A)


björk (:

HEEEJ !:)

1. varför är du så fin?
2. fotboll/längdskidor?
3.hata elr älska montreal ?
4.gillar du mig? hihi.
5-när får vi börja garva igen? längtar...
6.ska du köpa mkt när gina öppnar? :D

bajs bajs :)<3


svar :


heeeej björken !

1.jadu för det första är jag inte fin men det är du !
2.bååda lika mycket (:
3.ÄLSKA SÅKLART ! 
4. JAG ÄLSKAR DIG ! <3
5.imorgon får vi garva ! (: 
6.Vet inte om jag hittar mycket som jag gillar så köper jag ju det men inte annars (:


bajs bajs 

www.mariaocholivia.blogg.se (:  


Lina Lager (:

jag har ju ingen bra fråga !
men jag tar den första som ploppar upp.
hur var sommarskidskolan ? :)<3<3

svar : sommarskidskolan var bäst och nästa år blir BÄTTRE om du ska dit ! (:


axelinaa (:

när sla vi träffas igen ? :D <3


svar : så fort som möjligt tycker jag eller ? (:


mickan (:

gillar du någon :)


svar : nej inte nu men jag har gjort (:


E.L (:

när ska vi träffas då ?:)(L)


svar :  samma på den med tycker jag,så fort som möjligt eller ? :) (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin