EVERYTIME YOU CALL MY NAME.

2010-08-27 17:18:20
kategori: Allmänt   [1] kommentera

åh så skönt det är att vara hemma igen,jag vet inte om jag han skriva att jag
skulle på fjällvandring i onsdags men allt var så stressigt så jag han aldrig sätta
mig vid datan.Ja som sagt så var vi på jällvandring från onsdag-fredag och shit vad
kul vi hade haha jag kanske lägger upp ett till videoklipp om maja och dom till låter
det haha :D men massa skoj han vi med så nu är jag sjukt trött och jag tror jag håller
på att bli sjuk eftersom det var typ blött i tältet där vi sov -.-
hörs senare puss.


har veckans bloggg tävling,var med & tävla !;D

direkt till inlägget ; http://emeliejjohanssson.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html

2010-08-27 18:29:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin