har man kul så har man xD

2010-01-22 12:34:51
kategori: Allmänt   [2] kommentera



har inget att göra för min dator funkar inte telia modemet
på och jag får damp för jag vill kolla och ladda ner filmer
på den men det går ju såklart inte :/ vill typ åka till pappa
en stund så jag kan ladda ner höhöh xD jag sitter och väntar
på pappa eller ja han kommer om 2 timmar :P och då ska
vi åka upp till lillänge och kolla på tapeter till mitt rum hos
pappa :d hoppas det blir fint annars ska jag få göra om det
igen om jag inte gillar det och de är ju bra :)
pussis / maria (L)

Hoppas du får en bra dag :}



Vill du ha mer besökare till din blogg eller bara tjäna pengar? :}

Då har jag en tävling i bloggen, vore kul om du vill vara med :D

2010-01-22 12:53:02
FERHAT - Studerar till sjuksköterska http://ferhat.blogg.se/

Har gjort ett inlägg om hur nyttig vissa frukter och grönsaker är. Titta in min blogg och kommentera gärna vad du tycker. Eller klicka här för att komma direkt till inlägget http://ferhat.blogg.se/2010/january/draft-jan-22-2010.html



Tack och hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2010-01-22 13:03:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin