sista dagen i teneriffa.

2010-07-19 23:23:15
kategori: Allmänt   [0] kommentera






sista dagen här nere i teneriffa,sjukt synd att det redan är slut.
Men det har varit en sjukt stor upplevelse,enda negativa är väll att
jag inte har hunnit blivit brun :P

Men idag åkte vi i alla fall till siam park igen,och shit vad kul det var
helt ärligt så har jag aldrig varit på ett så roligt badland :)

Så vi var där från 11:00 - 18:00 sen stack vi ner på stan
i två timmar så vi har bara varit på hotellet i ungefär en
timme nu.Men nu ska jag packa min väska,vi ska upp 04:15
imorgon fasten att flyget går 07:00


men aja vi hörs kanske imorgon kväll när jag är
hemma i lill österund ochj sverige igen.
puss och godnatt för min del.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin