i know you want me ♥

2010-06-03 19:54:10
kategori: Allmänt   [0] kommentera
jag försökte göra allt, men det va du som gjorde fel,
löften om att bry sig som inte längre finns mer.
va ärlig mot dig själv, va det såhär det skulle bli?
i så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv.
du var en ängel för mig så varför hände det här?
ett misstag som förändra allt, hela min värld.
såklart jag vill va vänner, men du ser att det inte går
för varje gång jag ser dig river du upp gamla sår,
du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta emot det.
och all skit som jag fick ta, du är fan inte värd det.
saknar det som vi hade men nu börjar jag förstå. 
det kommer aldrig tillbaks, måste glömma det som va. 
du har förändrat dig så mycket, du är inte den du var. 
du är lycklig utan mig, jag ser du skrattar och du ler. 
men va fan ska jag göra, jag bara fejkar mer och mer. 
jag säger att jag glömt de, jo att allt e helt okej. 
men fuck it, hur ska jag nånsin glömma dig?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin