bilen igen.

2010-03-14 17:39:52
kategori: Allmänt   [2] kommentera

nu sitter jag i bilen påväg hem från mormor och morfar det var faktiskt varit
ett helt okej sportlov fast jag inte har varit hemma och fått träffa allt roligt folk.


idag när jag vaknade var det strålande sool och det var så skönt att vara ute
och kolla på tävlingen och mathias lag tog jsm guld i staffett och det var så roligt
att se,för dom åkte så sjukt bra bilder kommer imorgon för jag gav kameran till
pappa för han ville föra över alla bilder som jag har tagit dom här dagarna



puss och kram


Hey! Allt bra denna söndagen!? Kram Luffi =)

2010-03-14 17:56:05
Michael Jackson | Minnesblogg http://mjackson.blogg.se/

Ha en bra kväll! :)

2010-03-14 18:45:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin