dagen.

2010-03-15 17:27:29
kategori: Allmänt   [0] kommentera
skolan var helt okej idag jag hade helt ärligt velat haft lov mkt
längre men det var ju kul att träffa alla människor och min klass
är så rolig så alla tråkiga lektioner bli sjukt roliga. Först hade vi
matte/no sen lunch och efter lunchen hade vi engelska med
torbjörn haha fett kul kille eller har försöker inte vara roliga
men han bara är det och hela klassen satt typ och grarva
och garva åt han hela tiden i alla fall jag och olivia nyberg
haha,sen slutade vi vid två så då gick jag på stan med
olivios och fanny sen åkte jag med bussen hem till mamma
sen gick jag in till stan igen och tog bussen till pappa och
snart ska vi äta sen ska jag plugga lite till so för vi ska vara
klara med nått arbete på torsdag och jag har inte börjat än
och sen ska jag nog baaaaada och bara ta det lugge :)


puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin