dagen/träning :)

2010-03-25 17:44:31
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Adam Lambert - what ya want from me




dagen har varit kul först hade vi so och typ lite rediovisningar lite små
kul,sen lunch och efter det HK vi gjorde pizzabullar och kladdkaka tjock
typ haha xD sen åkte jag hem till pappa och hämtade mina långfärdskridor
som jag ska ha imorgon på idrotten och då hade jag fått månadspeng av farmor
och farfar tack tack :) och ett minneskort till mobilen av pappa så äntligen kan jag
också ta kort haha xD nu sitter jag här och ska snart åka på tränig,fett med skojj
hoppas vi kör intervaller för jag är fett peppad men typ as trött i kroppen :/


puss och kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin