every day is a happy day.

2010-03-30 12:26:55
kategori: Allmänt   [1] kommentera

som sagt imorgon går vi till elva sen tolv har jag utvecklingssamtal -.-
sen på torsdag ska vi åka skidor i spikbodarna typ alla sjuor,fett med
kul sen på eftermiddagen åker jag till åsarna.Då får jag träffa massa
roligt folk och sen på fredag åker jag till ytterhogdal.Där får jag också
träffa massa kuligt folk sen på påsken var det tänkta att ida och olivia
skulle följa med mig till bruks men ingen av dom kunde :'( men då har
jag kanske lovat angelica att hon ska få följa med om det gick så det
blir nog kul endå.Nu kommer nog pappa snart så jag måste göra mig
klar men vi hörs mer senare.

puss och kram.


ida

:'((((((((((

du vet väl att jag ville dit? <3<3<3

bajspappa.

2010-03-30 19:22:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin