gladtjej.

2010-03-05 21:02:55
kategori: Allmänt   [0] kommentera


nu är jag inte trött längre nu har jag piggnat till i fall att ni ville antecka det,
dagen har varit kul först hade vi slalom på idrotten i GB det var jättefint väder
så det var fett härligt att åka,sen hade vi lunch och sen hade vi språk då fick
vi tillbaka tyska provet och sen kollade vi på film tsm med spanska/franska
grupperna filmen var lite små seg men det gick bra :D sen gick jag på stan
med beidan och olivia sen träffade vi beidans kompis molly haha fett kul tjej
vi satt typ på donken en och en halv timme och svullade haha xD sen tog
jag bussen hem till mamma och nu kom jag precis hem från ica där jag
köpte lite smaskiga saker :D


puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin