Here we come,here we go,we gotta rock.

2010-03-18 21:13:47
kategori: Allmänt   [0] kommentera
kom nyss hem från träningen och har kunnit badat också så sjukt skönt,
kände mig ganska pigg på träningen men lite trött i benen men annars var
det så sjukt skönt att åka och det är ju bra att jag känner mig i form till
helgens tävling.Vi åkte 22 men inte hela för det han bli så mörkt så vi genade
lite så det blev kanske 16-17 km i stället.Men det var härligt endå jag är sjukt
trött nu så jag funderar på att lägga mig och sova :O har sovmorgon en halv-
timme imorgon också det är typ det närmaste vi kommer sovmorgon haha xD
tänkte slänga in en dagens låt också puss och kram :)<3






The teddybears - Get mama a house




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin