ingen tävling för mig.

2010-03-11 21:18:01
kategori: Allmänt   [0] kommentera
nu är det klart,jag åker ingen tävling ihelgen och det är både bra och
dåligt för jag vill tävla och träffa massa roligt folk och självklart träffa
wilma jag hade verkligen sätt fram imot att få sova hos henne men jag

känner att jag vill kolla på mathais när han tävlar en sån här stor tävling
det är så roligt att vara här jag älskar att vara på tävlingar och hejja på
massa människor :) men nästa helg då får alla se upp i spåren för då

är maria på skidorna igen hah skojja men nu ska jag nog lägga mig i
min otroligt sköna säng och lyssa på lite musik och läsa en tidning

hörs mer imorgon och jag lovar då på lördag kommer det bilder för
imorgon är det ingen tävling utan dom har vila men på lördag då
smäller det :D



puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin