dagen (Y)

2010-05-05 17:49:42
kategori: Allmänt   [1] kommentera






kom hem från stan nyss...fick ett par nya fotbolls skor och en fotboll av
mamma iiiiih tack mamma ! Skolan idag har varit helt okej men jag sakar
bjöken och majsan.Först hade vi svenska och jag skrev om henning mankell
som jag sa tidigare idag,jag är iallafall nästan klart jag ska bara fixa med den lite.
Fast vi ska redovisa det nästa vecka men då är jag i stockholm om allt går som det
ska (a)

Sen efter lunch hade vi hanledartid där vi gjorde klart no saken...sen hade vi onsdagsidrott
haha jag hade dans och jag suuuger haha men fett kul endå (y)


puss och kram.

I want to say - thank you for this!

2011-04-23 21:47:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin