in this dream I'm on top of the world ♥

2010-10-12 17:13:27
kategori: Allmänt   [4] kommentera



har suttit och pluggat lite so,har ännu ett till prov den här veckan och det är på fredag
eftermiddag -.- sjukt jobbigt,typ då man är som tröttast.Har i alla fall nyss ätit middag
och om typ en timme sticker jag på träning,ska typ köra intervaller eller nått...
sjukt trött idag också,så vi får se hur det går.puss


Tack för att du är med! :D Drar en vinnare ikväll :)

2010-10-12 17:37:55
MOOOLLYS - en uppsalablogg http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Du ska skriva det du gillar om!

2010-10-12 17:39:20
stephanie isabell http://stephaniebell.blogg.se/

bjud lite på dg själv. låt dina läsare komma ett stg närmare & få se vem du verkligen är .D

2010-10-12 17:45:34

Jag tycker inte du har något att ändra på. Du har väldigt fina bilder och intressanta texter! Men stor bokstav i början och . i slutet gör det iaf roligare för mig att läsa texterna. Jag vill absolut inte vara värsta läraren här men det är ett tips!



Hoppas du inte tar illa upp! :)

2010-10-12 17:49:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin