åt samma håll.

2011-04-03 19:31:10
kategori: Allmänt   [0] kommentera

Kom precis hem från orsa eller ja grönklitt där jag tillbringade min helg tillsammans med lite folk.Tävlingen igår gick sjukt bra jag åkte 5 km skate och jag vann med 32 sek eller nått,sen idag var det jaktstart och då vann jag med 30 sek så jag känner verkligen att jag har hittat formen och det har gått sjukt bra för mig den här vinter.Imorgon börjar jag tolv så jag får i alla fall lite sovmorgon och det känns grymt skönt,inga läxor eller nått har jag den här veckan heller,sen på torsdag åker jag upp till bruks och sen på lördag och söndag så ska jag tävla och det är dom sista tävlingarna sen är det slut :( puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin