SkidGymnasium - Järpen/Östersund.

2011-08-28 14:22:37
kategori: Allmänt   [0] kommentera

Fick en fråga om vart jag ville börja skidgymnasium och jag tänkte berätta lite om det eftersom det är nått jag ofta tänker på.
Just nu står det mellan Järpen eller här hemma i Östersund, det lutar mest mot järpen nu och jag har velat gått där länge.Känner att jag vill flytta från östersund och träna på nya ställen och bo på nått annat ställe och därför känns järpen bäst för mig.Gillar att dom har elevhem,riksintag och det är många duktiga åkare som börjar där iår ett + att jag får träna med dom nästa år om jag nu börjar i järpen.Har bestämt mig för att praoa i järpen i år och se hur det är där och sedan bestämma mig efter det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin