nothing lasts forever.

2011-01-03 12:30:36
kategori: Allmänt   [2] kommentera
Har legat och kollat på film i nån timme nu,ska snart gå ner och äta lite lunch och sen vid
halv två åker vi och hämtar wilma sen sticker vi iväg och tränar en stund.Har ingen aning
om vad jag ska göra efter jag har tränat,ska försöka fixa lite nya bilder hit till bloggen i
alla fall.puss

Hmm, jag kanske har ett nyare windows än dig. Då vet jag faktiskt inte hur du ska göra, men prova dig fram i kontrollpanelen eller något så kanske du finner det.

2011-01-03 14:14:04
Mupp

De där gungorna känner jag igen!:P Där pratades det ganska länge!:D På den gamla goda tiden

2011-01-10 19:53:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin