vi är alltid sånna som i slutet får varann.

2011-01-16 15:44:36
kategori: Allmänt   [1] kommentera
hejsan,nu har jag städat ihop lite på mitt rum och imorgon ska vi upp med en spegel och lite hyllor i mitt rum.
Jag ska kolla igenom alla bilder på min data och sen välja ut några som sen ska upp på en vägg i mitt rum,
det blir nog bra men jag vet inte hur många bilder jag vill ha så det blir lite svårt.Nu ska jag kika på film,puss.

hej! jag har redan testat att fixa tillbaka din gamla blogg, men på något sätt fungerar de tinte och jag har tyvärr ingen aning om varför det inte gör det. kan du inte försöka prata med någon som har bättre koll på det här än vad jag har? :) kram

2011-01-16 16:29:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin