YOU KNOW WE ARE SUPERSTARS, WE ARE WHO WE ARE.

2011-01-30 14:29:10
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Två bilder från dagen,kom precis hem från ösk där jag,Hanna och Wilma stod och gav saft vid mål.Gårdagen var riktig rolig och sjukt mysig,först tävlade jag vid halv ett och det gick grymt bra.Jag blev tvåa bara sex sekunder efter Hedda som vann,sen vid tre tiden så åt jag och Wilma mat på tacobaren och sen gick vi till Pontus.När vi kom dit så chillade vi lite och sen kom Emil och Olle och då började vi kika på film,sen när vi hade kollat på den så gick vi och köpte godis på hemmakväll och sen gick vi tillbaka och kikade på en ny film.Riktigt lyckad kväll,puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin