vet att du hör mig.

2011-06-05 19:15:23
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej, älskar din blogg du knäpper superfina bilder och så :D
Hur knäpper du alla bilder? Har du ett stativ och vad knäpper du med för kamera?

svar : åh vad glad jag blir,tack snälla. När jag tar alla mina bilder så använder jag mig av en nikon D60 och ett stativ,sen ställer jag in kameran på självutlösaren.Ibland använder jag mig av 55-200 objektivet som jag har och det är mycket bättre men då måste man stå så långt ifrån,jag funderar även på att köpa en typ fjärrkontroll så man kan klicka på den när man vill ta en bild utan att behöva klicka på kameran och då blir bilderna bättre.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin