Vi är dom som kan skratta åt allt med varann och vi är dom som kan gråta när ingen ser på.

2011-09-03 16:31:12
kategori: Allmänt   [2] kommentera


Nu har vi varit ute ett tag och ska snart byta om och sedan cykla till önsjön där vi ska vara med massa och grilla,mys ! Sen typ sju kommer mamma och hämtar mig och då ska jag vara med ida,hörs .puss

Sofia - Mode, foto & personligt http://smnmode.blogg.se/

Hej!

Skulle va jättesnällt om du ville rösta på mig som veckans blogg. Länk till tävlingen hittar du på min blogg!

2011-09-03 20:17:32

Haha åh tack Maria!! Jadu sno den du =) fast att köpa den blåa tröjan är lite svårt för det var för två år sen! Men det finns sånna över allt tror jag! Hihi saknar dig

2011-09-04 01:46:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin